Tuesday, March 24, 2009

.....new post....

hm...da lama x tulis blog....
aku ni buta it skit....
lau sal2 it, aku mmg malas....
sebabnya, aku x reti.... haha....
tp sbb pk kan sal markah....aku tulis gak ar....
dr hr ni, aku kena salu update blog aku....
sbnrnya,ada org kutuk blog aku....
"hape je ko nya blog,lbh bek x yah wat blog cni."...
"buruk gila".....
oh my dear...aku wat pon sbb IM....
n aku ngaku mmg blog aku teruk....
sbb aku tak reti n xminat....
so,nak blaja pon malas....
tp yg best nya.minah yg kutuk aku tu da willing nak tlng, so, aku bersemangat ar.....
.......siapakah dia?....
malas aku nak tulis nama dia kat cni....
nnt aku bg dia publisiti murahan...hahaha.....
da ar dia tu ska mencapap....
eh...da ar...kang dia x nak tlng aku g....
nway,can't wait to write the next post....=)

No comments:

Post a Comment