Monday, March 30, 2009

.....earth hour.....

hr tu time earth hour...
aku xsangka lak sambutan kat uitm segamat ni amat menggalakkan...
mknanya,generasi muda ni masih mengharhai kepentingan alam sekitar...cewah...=)
aku mmg salute r ngan kolej zamrud...mmg ttp lampu on time...
gelap gla kat cne...
kat kolej intan,hm,nak kena sound ttp lampu dlu baru nak ttp...
plak tu,spotlight kat cni,last2 minit baru ttp...
so,xterasa sgt ar kegelapan tu...huhu...
sbnrnya,x yah ar tngu org sound dulu baru nak ttp lampu kan...
pndai2 ar...tu kesedaran msg2...
da besar2 ni,xkan nk kena tngu org ckp dulu...ye x...
bila lg nak hargai alam sekitar ni...
ishk,pndai2 je aku..=p
so,time uitm ni b'gelap,aku n camy sempat ar perg round 1 uitm...
(actually sbnrnya mula2 tu nak amek hp t'tngl dlm kete je)
sektor b lg bagus compare ngan sektor a...
kolej TS,hm...brape kerat je yg tutup lampu..
ape ar lelaki2 ini...huhu...
admin gelap...
dataran seri bendahara gelap...
bilik lecturer gelap...
seronok lak tgk...=)
nway...thanks tok semua yg da support earth hour...
tp x semestinya time2 cni je kita jg bumi kita...
time2 len pon kena jaga...
cnthnya,ttp suis plug after kita guna...
jgn buang sampah merata2...
ala,semua org tau kot bnda ni...
so....save our world...(tajuk present bel aku last sem...=P)

No comments:

Post a Comment