Friday, March 27, 2009

.....ho chi min city.....

'yu free x bln 12 ni.....cik su nak ajk g vietnam'
cmtu la msj yg cik su aku anto...
wah....rasa cam nak melompat2 je time tu....
dia nak ajk aku g sne?
nmpknya...mmg sah ar title anak sedara yg plg dia syg adalah AKU....=)
so....berangkat la aku ke sane ngan cik su....
kat vietnam,cik sikah ada....
suami dia kije kat c2...
so,sal tmpt tngl,x yah riso....
1st time smpai cne...mak aih....bisingnya...
mostly kita akn nmpk motorsikal je kat ats jln raya....
bnyk plak tu...
yg plg hebt,aku tgk org bwk peti sejuk ngan moto...
so,bygkn ar cne...ishk3...
kete x bnyk...lau ada pon,skit je....
yg ada kete tu,kira org kaya la....
mana ada yg bwk kete cikai....
taxi pon guna camry,vios ngan innova...=0
yg best nya kat cni......shopping...
hari2 shopping....menghabiskan duit ciksu...
tula,sape suwoh bwk aku...hikhik
bila da kat tmpt org,tgk kesusahan dowang,aku rasa bersyukur plak dilahirkan di malaysia...
negara yg aman, harmoni, maju...
sape2 yg x b'syukur n nak tukar warganegara mmg x patut ar...
malaysia lg jauh beruntung....
i'm proud to be a malaysian...=)merdeka!!!!!

No comments:

Post a Comment