Friday, March 27, 2009

....miss them.....


td anas tepon ckp dia windu aku...
n then smlm aku mimpi aidan nangis...dunno y....
hm....i miss my boys very2 much...
oppss....jgn pk aku mendua kan amad....
they are my brothers la...sowi sayang....=P
lau b4 this aku cite sal my parents, now i proceed ngan adik2 aku lak...
aku ni anak sulong...ada 5 adik kat bawah aku....



.....ANAS......
currently study kat uitm jengka....
adik aku yg sgt warak...=p
org yg
senang mengalirkan air mata.....lg2 lau part meluahkan perasaan tu....hihi
suka makan bnyk...tukang perabis beras...haha..
tp yg pelik nya, x jgk gemok2...jeles aku...
sports man....bg je pe2 kat dia,dia bley men...bakat mendalam tu...
tp pndai ke men bola jaring chik....wink=)....



.....AIDAN......
study kat mrsm kuala krai...
mamat ni pon senang nangis...lg2 bila nak anto dia blik hostel...
kdg2,xnk p nya pasal,pura2 demam...=p
sgt2 amek berat....anak we...=)
sme mcm abg dia,mkn bnyk...
sportsman gak....
yg plg aku suka sal dia....dia pndai smpn rahsia...
lau nk date ngan amad,dia r tlng jg line...=)



......KAK NIK.....
hm...dia ni susah nk describe....
suka marah2....ikut pale otak sndr....
xsuka makan...sbb tu dia kurus...
kdg2 agak perasan...=)
alamak,asik cite yg buruk je sal dia...hehehe
tp ati dia bek....
kek chocolate yg dia msk,the best r in the world!!!!=)


.....FIFI......
yg ni plak,lg ar ska ikut pale otak dia....
lau tepon dia,mood ok,dia layan...
lau x...krm salam la...huhu
thn ni upsr....
hm....nmpk mcm da rajin ar skit skrg...
nway,wish u all the best my dear....=)


.....CHAH@ADIK.....
sgt2 concern psl org len....
bek ati....wpon fifi asik buli,dia sabar je...hehehe
dia la yg salu tepon2 aku...nk hrpkan yg len...huhuhu
suka tlng org...
sgt2 sweet.....suka wat lawak...=)
suka berlakon...lau jmpa hanis,berlakulah 'penggambaran' sinetron smpai berpuluh episod...hahaha...

cukup la kot aku merepek sal adik aku....
pe2 pon,kak yong syg chik,dan,nik,fifi dan chah...muah.....

No comments:

Post a Comment