Sunday, March 29, 2009

.....i hate that song....

da lama x dgr carta "american top 40"....
dgr mamat ryan seacreast tu b'ckp...(btol ke aku eja nama dia ni....huhu...)
kdg2 aku rasa cm dia tu perasan bgus...
tp aku ttp ska dgr sbb sore dia macho...hikhik...
td aku smpat ar dgr...smbil2 study channel...
erm...aku rasa bnyk nya lagu yg rapping ni....
n aku x ska....
cm membazir je bila lagu2 best, tp bnyk rapping...
cnthnya cam lagu dead n gone-justin timberlake ft TI...
lagu tu best tp part TI merepek tu aku x ska....
aku bkn nk dgr dia b'ckp tp nak dgr lgu tu...
tp nak wat cne kan...style....
huhu....
lg 1,lagu homecoming...
part chris martin nyanyi..alahai best nya melodi tu...
tp msk je part kenya west nyanyi...aku trus 4ward....
huhu...
ada sape2 stuju ngan aku...
or aku je yg rasa cmtu...=p
continue study channel....

No comments:

Post a Comment