Friday, March 27, 2009

.....my lovable family.....


td nak tepon mama tp x dpt...
lamanya anas gayut ngan mama...
aku pon nak gayut gak...huhuhu...
windunya kat we and mama....=p
so,mlm ni, aku rasa nak tulis pasal parents aku la...

















gmbr raya hari tu....adik kena chicken pox...cian nya....=(



.....my dad.....
aku pngl dia we(wan)....
we aku ni,,,,agak garang ar...hehe...
tp sgt2 caring especially kat anak2...(lbh dr mama aku sndr...huhu)
sgt2 amek berat ttg sesuatu...
contohnya,aku x pk pon sal tmpt praktikal nnt,dia da cbuk....
suroh aku cr skrg...tu blm cr kije lg.....huhu
the best part of my dad is....dia x penah marah aku straight to the point...
pdhal adik2 aku kena je...anak emas ke?hehehe...no komen...=)
bila we anto aku nk blik segamat,ni lah ayatnya...
'best of luck'
hm,i'm trying to do the best but i always fail to do so....
but i'll promise u,i'll change....=)

.....my mum.....
aku rasa mama adalah org plg sabar....
n sgt2 penyayang....
lau nak ckp sal kebaikan mama,mmg bnyk ar....
bila semua anak dia ada kat umah.mcm2 dia masak...
da mcm ada jamuan kat umah plak....
hr ni masak ayam percik...esok ikan bakar cicah air asam....nasi ayam....mcm2 g la...
sbb da salu sgt mkn makanan fevret aku,da x jd feveret lg da....hehehe
mama aku sgt2 pemurah ati n peramah...
lau dia g pasar,ada je org bg bnda...
hm,,,cne la dia ayat makcik kedai dpn umah aku bg kuih cek mek lbh2...hahaha
tp yg pelik nya,nape la keperamahan dia tu x berjangkit kat aku....=p

lau nak cite sal parents aku,mmg bnyk...
betapa bnyk nya pengorbanan dowang...
cme aku ni je yg x reti2 nak balas jasa dowang..huhu
cuma janji aku,pe2 pon jd,family will always become my 1st priority....
insyaallah.....

aku selalu berdoa,supaya tuhan pnjgkan umur parents aku....
berilah kesempatan untuk aku bls jasa mereka nnt....
dan aku mohon kami semua adik beradik xkan melupakan n mengabaikan mereka.....
jdkan lah kami anak yg soleh n solehah.....
erm....i cried already....='(
makbulkan lah doa aku ya allah........amin.....

No comments:

Post a Comment