Tuesday, April 21, 2009

.....bila aku da marah....

ada ar sowang minah ni...(nama terpaksa dirahsiakan sbb aku masih ada sifat belas kasihan)
dia penah ckp kat aku...
'senang ar ko wan,marketing SENANG je...semua baca...
xcam kitaorg...'

hm...bg aku,kata2 itu sngh menusuk ati...
sumpah...aku rasa mcm nak cekik je org tu...
hello my dear...blaja pe2 pon semua susah kan...
lau senang, xyah blaja...
bajet bagus tol...
ko tu x amek bel this sem...
so, ko xtau betapa haru biru je nak ciapkan report bel tu...
AMARAN!!!!ciap ar ko next sem!!!!!!!!!!
aku geram bkn ape...
mmg ar marketing ni semua subjek baca...
tp assignment kitaorg bnyk...
N 4 UF INFO,LG BNYK DR KOWANG NYA ASSIGNMENT!!!!
lg 1,marketing is about to promote urself...
marketers yg kena cr pelanggan bkn pelanggan yg cr marketers...
kau tu....pelanggan yg kena cr ko tok wat semua fin tu..(ops,t'ckp plak dia kos pe)hahahaha....
actually aku jd nak marah sbb td terview dia nya profile kat fwenster..
tgk dia nya profile, aku jd hangin...
yg jd mangsa,blog aku jgk...
tp oklah dr aku merapu2 kat org len...ye tak...
k la...malas nak marah2 g da...da hilang pon rasa marah ni...=)

2 comments:

  1. erk..aku yg bc ni pun dah hangen...huh!

    helloo..kalo mktg ni sng, confirm sume stdnt dpt 4.00...ni xde spe pn dpt..poodahcih...

    aku sokong wan! wiwiwiwi

    ReplyDelete
  2. ha...tau xpe...rasa cm nak tampar2 je pipi nya x brape gebu yu...hahahaha

    ReplyDelete