Monday, October 19, 2009

.....gloomy.....


after a very tired weekend kat umah ciksu,aku pn blik la dgn berat hatinya ke segamat...
dlm kete, tgh best2 lyn lagu,aku belek2 ar tgn aku...
"aduh tgn aku da rupa cam nenek tua...
urat cne cni..
even worse,b'kedut..."

tgh mengomel2 dlm hati (ni mest bnyk sgt bsuh pinggan,huhu) then aku baru aku t'sedar...
I LEFT MY RING DKAT UMAH CIKSU!!!...
damn,cne bley x perasan td...
xkan nk patah blik plak..tgh2 jam cni...
nak plak ciksu layan aku blik umah semula smate2 nak amek cincin...
aduh...trus ilang mood!!!
td aku tepon hanis(my kazen) asking bout the ring...
tp dia ckp xda jmpa pon...
wa.....sedihnya...
mmg la cincin tu bkn mahal sgt...
tp valuable...

aku beli cincin tu sepasang...
lau tau dkt amad ni, mest dia marah...
ye lah, dia xpakai,aku bising2,merajok...
kalu dia tau ilang ni,mau nya aku kena...wa....=(
cni ni...aku nk cincin tu blik...=(
btw,open house kat umah ciksu was a success!!!
ikan percik,sup tulang,ayam msk merah,terubuk bakar...
sedap gla...!!!!

No comments:

Post a Comment