Monday, June 1, 2009

.....my besday.....

my besday cake...from amad....=)

hari ni besday aku...
da tua pon..huhu...
xbeshnya....
nway,thanks tok semua2 yg da wish kat aku....
camy...thanks 4 da flower...
really appreaciate it...
terharu sgt smlm...nsb bek x nangis...wa....=p
smlm,smbt ngan amad...dia beli kek...
org nak celebrate ngan dia,mkn kek ngan dia...
tp dia suwoh bwk blik kek tu mkn ngan kwn2 plak...
sowi dear...hr tu x bg kek pon...ekonomi x brape bgus..poket kering..hahaha
tp yg sedihnya,xdpt celebrate ngan family...huhu...
windu sgt nak dgr anas n aidan nyanyi lagu besday...=(
ishk...tak nak ar nangis time hari ni...bad luck....
skang aku kat segamat...kena amek intersesi...
wpon terpaksa,tp aku kena redha..hahaha...
bosannya..dok umah lg best....
xlama g kuar result...wa...takotnya aku...
ntah cne ar result kang....ah...tak nak pk bnda2 yg menakutkan....bad luck..hikhik....
ntah bila ar aku nak update blog g...
kat bilik,da x dpt hotspot...
so,nak kena dtg cc...tu yg leceh...
hm...da xtau nk tulis pe g da....
tok yg da view blog aku....thanks bnyk2...konda,mulen n fizah...
nnt view lg ye...=)

2 comments:

  1. adik... sowie sbb da lama x smsmkamu... hepi belated bufday ye...=) manyak bz la skang... 2 bulan praktikal kat umah orang2 tua kat PC...

    ReplyDelete